Ponyos blogg
Efter samarbetet har jag bara gott att säga om detta företag!
Under hela uppdraget höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Den här nivån av omtanke känns. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett bra företag på riktigt, i varje projekt.
Om jag ska sammanfatta: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De förenar struktur med värme, noggrannhet med rörlighet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag är verkligen tacksam för deras insats och rekommenderar dem gärna till alla som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett ordentligt hantverk hela vägen. Varmt tack för ett fint samarbete med Herrklippning Djupvik!