Ponyos blogg
Vår upplevelse är enbart positiv och vi har bara gott att säga om den här byrån.
Genom hela processen höll de kommunikationen på en hög nivå. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det märktes att detaljerna betydde något. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det vittnar om genuin omsorg. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett företag som är bra på riktigt!
Sammanfattningsvis: ett team som gör kundresan enkel. De ramar in arbetet med värme, exakthet med lyhördhet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag är innerligt tacksam för deras insats och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack för ett gott samarbete med Herrklippning Böda!