Ponyos blogg
Det finns bara goda saker att säga om detta företag.
Under resans gång var kontakten tydlig och trygg. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det märktes att detaljerna betydde något. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Den sortens omsorg är tydlig. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett pålitligt och bra företag på riktigt!
Om jag ska sammanfatta: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De matchar ordning med närhet, konsekvens med lyhördhet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag uppskattar deras arbete på djupet och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Tack så mycket för ett fint samarbete med Herrklippning Alböke!