Ponyos blogg
Det finns bara goda saker att säga om den här byrån.
Längs vägen höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Den sortens omsorg är tydlig. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett starkt och bra bolag på riktigt!
Sett till helheten: ett team som gör kundresan enkel. De ramar in arbetet med värme, klarhet med smidighet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Tack så mycket för ett fint samarbete med Herrklippning Öland!