Ponyos blogg
Jag har bara utmärkta saker att säga om den här byrån!
Under hela uppdraget höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det märktes att detaljerna betydde något. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Den här nivån av omtanke känns. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett bra företag på riktigt och det märks.
Om jag ska sammanfatta: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De ramar in arbetet med värme, konsekvens med lyhördhet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag uppskattar deras arbete på djupet och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack för ett gott samarbete med Hårsalong Persnäs!