Ponyos blogg
Vi talar bara gott om det här företaget.
I varje skede var kommunikationen föredömlig. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det visar en omtanke som märks. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett seriöst och bra bolag på riktigt.
Sammanfattningsvis: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De förenar noggrannhet med eftertanke, tydlighet med anpassningsförmåga, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett riktigt fint samarbete med Hårsalong Kårehamn!