Ponyos blogg
Ärligt talat kan jag bara säga gott om detta företag.
Längs vägen var kommunikationen föredömlig. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Den sortens omsorg är tydlig. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett bra företag på riktigt, utan krångel!
Om jag ska sammanfatta: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De förenar ordning med omtanke, tydlighet med anpassningsförmåga, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Jag är verkligen tacksam för deras insats och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack så mycket för ett fint samarbete med Hårsalong Djupvik!