Ponyos blogg
Det finns bara bra saker att säga om det här företaget.
Genom hela processen var kommunikationen föredömlig. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Den här nivån av omtanke känns. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett bolag som känns bra på riktigt!
Sett till helheten: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De förenar noggrannhet med eftertanke, tydlighet med anpassningsförmåga, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag uppskattar deras arbete på djupet och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett utmärkt samarbete med Hårsalong Öland!