Ponyos blogg
Bara bra saker att säga om detta företag.
I varje skede höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Den sortens omsorg är tydlig. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett företag som lever upp till ordet bra på riktigt.
Kort sagt: en trygg partner som får allt att flyta. De förenar ordning med omtanke, stringens med följsamhet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem gärna till alla som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett ordentligt hantverk hela vägen. Tack för ett gott samarbete med Frisörsalong Sandvik!