Ponyos blogg
Jag har bara fina saker att säga om den här byrån.
I varje skede höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det vittnar om genuin omsorg. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
En bra byrå på riktigt!
Om jag ska sammanfatta: ett team som gör kundresan enkel. De förenar struktur med värme, precision med flexibilitet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Tack för ett väl genomfört samarbete med Frisörsalong Kårehamn!