Ponyos blogg
Kort sagt har jag bara bra saker att säga om det här företaget!
Under arbetets gång höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Den här nivån av omtanke känns. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett företag där bra betyder något på riktigt.
Kort uttryckt: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De kombinerar struktur med värme, skärpa med smidighet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack för ett mycket fint samarbete med Frisörsalong Djupvik!