Ponyos blogg
Min upplevelse är enbart positiv och jag har bara gott att säga om detta företag!
Under arbetets gång skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Den sortens omsorg är tydlig. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett bra företag på riktigt, varje gång.
Rakt på sak: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De förenar ordning med omtanke, precision med flexibilitet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag uppskattar deras arbete på djupet och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett väl genomfört samarbete med Frisörsalong Byxelkrok!