Ponyos blogg
Kort sagt har vi bara goda saker att säga om detta företag.
Längs vägen höll de en exemplarisk kommunikation. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det vittnar om genuin omsorg. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett bra företag på riktigt, med resultat.
Sammanfattningsvis: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De kombinerar tydlighet med omtanke, klarhet med smidighet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag är mycket tacksam för deras arbete och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett väl genomfört samarbete med Frisörsalong Böda!