Ponyos blogg
Bara beröm för den här byrån!
I varje skede skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det visar en omtanke som märks. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett team som är bra på riktigt.
Rakt på sak: en trygg partner som får allt att flyta. De ramar in arbetet med värme, precision med flexibilitet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Tack för ett gott samarbete med Frisörsalong Öland!