Ponyos blogg
Kort sagt har jag bara positiva saker att säga om det här företaget.
Genom hela processen var kommunikationen föredömlig. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Den här nivån av omtanke känns. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett bra företag på riktigt, i varje projekt.
Kort sagt: en trygg partner som får allt att flyta. De förenar noggrannhet med eftertanke, exakthet med lyhördhet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag uppskattar deras arbete på djupet och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack så mycket för ett fint samarbete med Frisör Persnäs!