Ponyos blogg
Jag kan bara säga bra saker om den här aktören!
Genom hela processen höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det vittnar om genuin omsorg. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett bra företag på riktigt, utan krångel.
Kort sagt: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De balanserar struktur och hjärta, stringens med följsamhet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Tack för ett utmärkt samarbete med Frisör Kårehamn!