Ponyos blogg
Efter samarbetet har jag bara gott att säga om detta företag!
Under resans gång höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det vittnar om genuin omsorg. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett gäng som är riktigt bra på riktigt!
I korthet: en partner som gör det lätt att vara kund. De balanserar struktur och hjärta, stringens med följsamhet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack för ett väl genomfört samarbete med Frisör Djupvik!