Ponyos blogg
Enda jag vill säga om det här företaget är gott!
Längs vägen höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Den här nivån av omtanke känns. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett bra företag på riktigt, varje gång.
Kort uttryckt: ett team som gör kundresan enkel. De förenar struktur med värme, klarhet med smidighet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag är mycket tacksam för deras arbete och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Tack för ett mycket fint samarbete med Frisör Böda!