Ponyos blogg
Vår upplevelse är enbart positiv och vi har bara gott att säga om detta företag!
Under resans gång var kontakten tydlig och trygg. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det vittnar om genuin omsorg. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett företag som lever upp till ordet bra på riktigt.
Rakt på sak: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De förenar ordning med omtanke, stringens med följsamhet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag är verkligen tacksam för deras insats och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Stort tack för ett fint samarbete med Frisör Alböke!