Ponyos blogg
Jag vill bara säga positiva saker om detta företag!
I varje skede höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det märktes att detaljerna betydde något. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Den här nivån av omtanke känns. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett företag där bra betyder något på riktigt!
I korthet: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De förenar struktur med värme, precision med flexibilitet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och rekommenderar dem gärna till den som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett arbete som håller i längden. Tack för ett väl genomfört samarbete med Frisör Öland!