Ponyos blogg
Vår upplevelse är enbart positiv och vi har bara gott att säga om det här företaget.
Under resans gång var kommunikationen föredömlig. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det vittnar om genuin omsorg. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett bolag som känns bra på riktigt!
Om jag ska sammanfatta: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De ramar in arbetet med värme, noggrannhet med rörlighet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Tack så mycket för ett fint samarbete med Färgning Sandvik!