Ponyos blogg
Jag kan bara säga fina saker om den här aktören.
I varje skede höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det märktes att detaljerna betydde något. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Den sortens omsorg är tydlig. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett företag som är bra på riktigt.
Sett till helheten: ett team som gör kundresan enkel. De förenar struktur med värme, skärpa med smidighet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack för ett mycket fint samarbete med Färgning Persnäs!