Ponyos blogg
Enda jag vill säga om detta företag är gott.
I varje skede var kontakten tydlig och trygg. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det märktes att detaljerna betydde något. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det visar en omtanke som märks. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett företag som håller måttet på riktigt!
I korthet: ett team som gör kundresan enkel. De kombinerar tydlighet med omtanke, noggrannhet med rörlighet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag är verkligen tacksam för deras insats och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Stort tack för ett fint samarbete med Färgning Kårehamn!