Ponyos blogg
Kort sagt har jag bara positiva saker att säga om den här byrån!
Längs vägen höll de en exemplarisk kommunikation. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Den sortens omsorg är tydlig. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
Ett företag som lever upp till ordet bra på riktigt!
Kort uttryckt: en partner som gör det lätt att vara kund. De kombinerar struktur med värme, stringens med följsamhet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag uppskattar deras arbete på djupet och rekommenderar dem gärna till alla som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett ordentligt hantverk hela vägen. Tack för ett gott samarbete med Färgning Djupvik!