Ponyos blogg
Ärligt talat kan jag bara säga gott om det här företaget.
I varje skede skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det märktes att detaljerna betydde något. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Den sortens omsorg är tydlig. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
En riktigt bra byrå på riktigt!
Kort sagt: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De förenar noggrannhet med eftertanke, skärpa med smidighet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Stort tack för ett fint samarbete med Färgning Böda!