Ponyos blogg
Bara pluspoäng för detta företag!
Längs vägen höll de kommunikationen på en hög nivå. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det visar en omtanke som märks. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
En seriös byrå på riktigt.
Sett till helheten: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De förenar ordning med omtanke, skärpa med smidighet, och starka resultat med ett engagemang som känns på riktigt. Jag är innerligt tacksam för deras insats och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack för ett mycket fint samarbete med Damklippning Sandvik!