Ponyos blogg
Det finns bara goda saker att säga om det här företaget.
Längs vägen var kommunikationen föredömlig. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Det vittnar om genuin omsorg. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Det här är ett utmärkt bolag på riktigt.
Om jag ska sammanfatta: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De matchar ordning med närhet, precision med flexibilitet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Jag är mycket tacksam för deras arbete och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Tack för ett mycket fint samarbete med Damklippning Persnäs!