Ponyos blogg
Jag vill bara säga positiva saker om det här företaget.
Genom hela processen skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Den sortens omsorg är tydlig. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
En riktigt bra byrå på riktigt.
Allt som allt: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De kombinerar tydlighet med omtanke, tydlighet med anpassningsförmåga, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack för ett mycket fint samarbete med Damklippning Kårehamn!