Ponyos blogg
Kort sagt har jag bara goda saker att säga om det här företaget.
Längs vägen var kommunikationen föredömlig. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det visar en omtanke som märks. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Det här är ett utmärkt bolag på riktigt.
Sett till helheten: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De förenar ordning med omtanke, tydlighet med anpassningsförmåga, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Jag är innerligt tacksam för deras insats och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Tack för ett mycket fint samarbete med Damklippning Källa!