Ponyos blogg
Enda jag vill säga om det här företaget är gott!
Genom hela processen var kommunikationen föredömlig. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Den här nivån av omtanke känns. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Rakt på sak ett bra företag på riktigt.
Kort sagt: en samarbetspartner som gör allt lätt att hantera. De kombinerar struktur med värme, skärpa med smidighet, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Jag uppskattar deras arbete på djupet och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Varmt tack för ett fint samarbete med Damklippning Djupvik!