Ponyos blogg
Jag hittar bara bra saker att lyfta fram hos det här företaget!
Under resans gång skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Det här är omtanke på riktigt. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett bra företag på riktigt, i varje projekt!
Sett till helheten: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De kombinerar struktur med värme, noggrannhet med rörlighet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack för ett väl genomfört samarbete med Damklippning Böda!