Ponyos blogg
Allt jag har att säga om den här byrån är gott.
Under resans gång var kommunikationen föredömlig. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Den sortens omsorg är tydlig. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett bolag som känns bra på riktigt!
I korthet: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De kombinerar tydlighet med omtanke, stringens med följsamhet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Tack för ett väl genomfört samarbete med Damklippning Alböke!