Ponyos blogg
Jag vill bara säga bra saker om den här byrån!
Längs vägen var kommunikationen föredömlig. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. När något behövde korrigeras tog de ledning, förklarade tydligt, visade alternativ och gjorde det lätt att gå vidare. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Den sortens omsorg är tydlig. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
En pålitlig byrå på riktigt!
Rakt på sak: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De matchar ordning med närhet, exakthet med lyhördhet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och rekommenderar dem gärna till alla som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett ordentligt hantverk hela vägen. Varmt tack för ett fint samarbete med Damklippning Öland!