Ponyos blogg
Kort sagt har vi bara positiva saker att säga om det här företaget!
Under resans gång höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Den här nivån av omtanke känns. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Ett bra företag på riktigt, utan krångel.
Kort sagt: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De förenar struktur med värme, stringens med följsamhet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag är uppriktigt tacksam för deras arbete och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack för ett utmärkt samarbete med Barnklippning Sandvik!