Ponyos blogg
Helt ärligt har jag bara gott att säga om den här byrån!
Under arbetets gång var kommunikationen föredömlig. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Den här nivån av omtanke känns. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett företag som visar sig vara bra på riktigt!
Kort sagt: en partner som gör det lätt att vara kund. De förenar noggrannhet med eftertanke, exakthet med lyhördhet, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Jag är innerligt tacksam för deras insats och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack för ett väl genomfört samarbete med Barnklippning Kårehamn!