Ponyos blogg
Bara bra saker att säga om detta företag!
Under resans gång höll de en exemplarisk kommunikation. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det märktes att detaljerna betydde något. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Den här nivån av omtanke känns. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Rakt på sak ett bra företag på riktigt!
I korthet: ett team som gör kundresan enkel. De matchar ordning med närhet, noggrannhet med rörlighet, och genomtänkta resultat med ett äkta engagemang. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Stort tack för ett fint samarbete med Balayage Sandvik!