Ponyos blogg
Helt ärligt har jag bara gott att säga om det här företaget.
I varje skede höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det märktes att detaljerna betydde något. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett bra företag på riktigt och det märks.
Allt som allt: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De förenar noggrannhet med eftertanke, klarhet med smidighet, och resultat med ett personligt engagemang som känns äkta. Jag är innerligt tacksam för deras insats och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Varmt tack för ett fint samarbete med Balayage Persnäs!