Ponyos blogg
Bara beröm för detta företag.
Under resans gång var kommunikationen föredömlig. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Den här nivån av omtanke känns. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett bra företag på riktigt, med resultat!
Allt som allt: en trygg partner som får allt att flyta. De förenar noggrannhet med eftertanke, noggrannhet med rörlighet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Min tacksamhet för deras arbete är stor och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Varmt tack för ett fint samarbete med Balayage Källa!