Ponyos blogg
Jag kan bara säga fina saker om det här företaget.
I varje skede var kontakten tydlig och trygg. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Den sortens omsorg är tydlig. Det är tyvärr ovanligt och därför uppskattas det desto mer.
Ett bra företag på riktigt, i varje projekt!
Om jag ska sammanfatta: en trygg partner som får allt att flyta. De förenar noggrannhet med eftertanke, tydlighet med anpassningsförmåga, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag känner stor tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack så mycket för ett fint samarbete med Balayage Djupvik!