Ponyos blogg
Jag talar bara gott om det här företaget!
Genom hela processen höll de en exemplarisk kommunikation. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det märktes att detaljerna betydde något. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det här är omtanke på riktigt. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
En proffsig och bra byrå på riktigt!
Sammanfattningsvis: ett sällskap som gör det enkelt att vara kund. De kombinerar tydlighet med omtanke, skärpa med smidighet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag är verkligen tacksam för deras insats och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack för ett väl genomfört samarbete med Balayage Alböke!