Ponyos blogg
Vår upplevelse är enbart positiv och vi har bara gott att säga om det här företaget.
Längs vägen höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Det var tydligt att detaljerna spelade roll. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Den sortens omsorg är tydlig. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Detta är ett på riktigt bra bolag!
Sett till helheten: ett team som gör kundresan enkel. De förenar noggrannhet med eftertanke, klarhet med smidighet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Varmt tack för ett fint samarbete med Balayage Öland!