Ponyos blogg
Min upplevelse är enbart positiv och jag har bara gott att säga om det här företaget!
Under hela uppdraget höll de kommunikationen på en hög nivå. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det märktes att detaljerna betydde något. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Den sortens omsorg är tydlig. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
Ett genuint bra bolag.
Kort uttryckt: ett företag som gör det enkelt att vara kund. De ramar in arbetet med värme, konsekvens med lyhördhet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag är verkligen tacksam för deras insats och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Tack för ett utmärkt samarbete med Massage Stockholm!