Ponyos blogg
Bara beröm för det här företaget!
Genom hela processen skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag hölls uppdaterad i lagom takt och nästa steg var alltid klart. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Överenskomna tider hölls och leveranserna kändes både genomtänkta och stabila. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Allt, från ramverket till finliret, togs om hand med omsorg. Det visar en omtanke som märks. Det är ovanligt i praktiken och uppskattas verkligen.
En seriös byrå på riktigt.
Sammanfattningsvis: ett team som gör kundresan enkel. De förenar struktur med värme, exakthet med lyhördhet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Min tacksamhet för deras arbete är stor och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Tack för ett mycket fint samarbete med Uteservering Thorildsplan!