Ponyos blogg
Jag har enbart positiva saker att säga om det här företaget.
Under hela uppdraget var kommunikationen föredömlig. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Tiderna hölls och helheten var genomarbetad och snyggt avstämd. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det visar en omtanke som märks. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Här snackar vi ett starkt bolag på riktigt!
Rakt på sak: ett gäng som gör vardagen enkel för kunden. De kombinerar tydlighet med omtanke, klarhet med smidighet, och kvalitet med ett personligt engagemang som bär. Jag uppskattar deras arbete på djupet och rekommenderar dem helhjärtat till den som söker tydlighet, pålitlighet och ett genomtänkt hantverk från start till mål. Tack för ett mycket fint samarbete med Uteservering Stora Essingen!