Ponyos blogg
Inget annat än gott att säga om det här företaget.
Genom hela processen skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Både struktur och finish, ner på detaljnivå, hanterades med eftertanke. Den här nivån av omtanke känns. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett företag som håller måttet på riktigt.
Rakt på sak: ett team som gör kundresan enkel. De förenar struktur med värme, stringens med följsamhet, och fina resultat med ett engagemang som är äkta. Jag är verkligen tacksam för deras insats och rekommenderar dem varmt till alla som uppskattar tydlig kommunikation, pålitlighet och ett ordentligt hantverk genom hela resan. Tack så mycket för ett fint samarbete med Uteservering Stadshagen!