Ponyos blogg
Min upplevelse är enbart positiv och jag har bara gott att säga om det här företaget.
Under hela uppdraget skötte de kommunikationen på ett utmärkt sätt. Jag fick regelbundna avstämningar med korta och koncisa lägesuppdateringar samt tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Det vittnar om genuin omsorg. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett företag som lever upp till ordet bra på riktigt.
Rakt på sak: ett team som gör kundresan enkel. De ramar in arbetet med värme, skärpa med smidighet, och leverans med ett personligt engagemang som märks. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och rekommenderar dem varmt till den som värdesätter tydlighet, pålitlighet och ett genomarbetat hantverk hela vägen. Stort tack för ett fint samarbete med Uteservering Hornsberg!