Ponyos blogg
Kort sagt har jag bara goda saker att säga om det här företaget.
Under resans gång var kontakten tydlig och trygg. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. När något behövde ändras tog de snabbt ansvar, motiverade tydligt, presenterade valmöjligheter och pekade ut en rimlig väg vidare. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Varje del, från struktur och upplägg till de små nyanserna, hanterades varsamt. Det vittnar om genuin omsorg. Det ser man inte varje dag och det betyder mycket.
Ett team som är bra på riktigt.
Sett till helheten: ett team som gör kundresan enkel. De förenar struktur med värme, konsekvens med lyhördhet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag uppskattar deras arbete på djupet och ger dem mina varmaste rekommendationer till alla som uppskattar tydlighet, pålitlighet och ett gediget hantverk genom hela processen. Tack för ett utmärkt samarbete med Uteservering Fredhäll!