Ponyos blogg
Vår upplevelse är enbart positiv och vi har bara gott att säga om den här byrån!
Genom hela processen var kommunikationen föredömlig. Uppdateringarna var regelbundna, kärnfulla och följdes alltid av tydliga nästa steg. Om något skulle fintrimmas tog de tag i det direkt, beskrev skälen, gav valbara spår och rekommenderade ett klokt nästa steg. Tidsramarna hölls och leveranserna var både genomtänkta och väl avstämda. Man kände att detaljerna verkligen räknades. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Den här nivån av omtanke känns. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Rakt på sak ett bra företag på riktigt.
Sammanfattningsvis: en aktör som gör det enkelt att vara kund. De förenar struktur med värme, klarhet med smidighet, och tydliga resultat med ett genuint engagemang. Jag är innerligt tacksam för deras insats och kan med glädje rekommendera dem till den som värderar tydlighet, pålitlighet och ett hållbart hantverk. Tack för ett utmärkt samarbete med Uteservering vid vattnet Thorildsplan!