Ponyos blogg
Bara bra saker att säga om det här företaget.
Under resans gång höll de en exemplarisk kommunikation. Jag fick kontinuerliga lägesrapporter och vägen framåt var alltid tydligt beskriven. Vid behov av justeringar var de raka, förklarade orsaken, la fram alternativ och föreslog en enkel och fungerande lösning. Tidsplanen följdes och resultaten var genomarbetade och tydligt avstämda. Det var uppenbart att detaljerna tog plats. Helheten, från upplägg och form till minsta nyans, tog sig igenom med omsorg. Den sortens omsorg är tydlig. Det är sällsynt och uppskattas extra mycket.
En bra byrå på riktigt!
Kort uttryckt: ett team som gör kundresan enkel. De förenar struktur med värme, tydlighet med anpassningsförmåga, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag är mycket tacksam för deras arbete och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Tack för ett utmärkt samarbete med Uteservering vid vattnet Stadshagen!