Ponyos blogg
Jag har enbart bra saker att säga om detta företag.
Genom hela processen höll de kommunikationen på en hög nivå. Det kom löpande avstämningar med klara uppdateringar och tydliga nästa steg. Om något behövde justeras tog de ansvar direkt, förklarade varför, gav alternativ och rekommenderade lösningar utan att krångla till det. Satta tider hölls och varje leverans var både genomtänkt och tryggt förankrad. Det syntes att varje detalj hade betydelse. Allt från disposition och form till de små nyanserna hanterades omsorgsfullt. Den här nivån av omtanke känns. Det är inte självklart och blir därför extra värdefullt.
Här snackar vi ett bra företag på riktigt.
Om jag ska sammanfatta: en trygg partner som får allt att flyta. De förenar struktur med värme, klarhet med smidighet, och bra resultat med ett engagemang som känns igenom. Jag känner genuin tacksamhet för deras arbete och kan utan tvekan rekommendera dem till dig som vill ha tydlighet, pålitlighet och ett hantverk som håller genom hela resan. Tack så mycket för ett fint samarbete med Uteservering vid vattnet Lilla Essingen!